Tuesday, October 19, 2010

pengalaman belajar sem 1

Sedar tak sedar.. dah satu sem berjaya dihabiskan.. result? hmm don't know yet.. juz pray 4 d best result..
walaupun usaha tak sehebat mana.. ( tk berusaha pun).. cuba tp susahnya..
pengalaman belajar smbil bekerja ni mmg not a new experience 4 me.. tp berbeza coz every week kena travel ke UPSI.. penat jgn ckp la.. Apa2 pun.. that's my choice.. no 1 ask me to further my study.. that's my choice..it's all becoz i wanted to do something new.. something challenging..physical n mental..
Klau on paper..honestly, aku mmg tak terror.. lagi la time nak exam.. aku tk suka mnulis... baru tulis satu muka, dah bosan, sakit jari2..  tp kalau suruh aplikasi , insyaallah.. coz bagi aku, terror teori tk semestinya terror time practical n reality..tp kena la jgk tau teori, kalau tk, ckp tk serupa bikin pulak.. n ckp tk blapik.. no basis..
Sepanjang aku study ni, paling aku admire adalah Prof Lingan.. sgt berpengalaman dalam pelbagai bidang pendidikan.klau perubahan pendidikan kt Malaysia ni, aku rasa dlm kocek dia ja. tk lokek ilmu, n suka mmudahkan urusan orang.. very understanding.. paling best time presentation, kalau ahli ada3 , mesti ada ahli ke4, Prof Lingan le tu.. cuit sikit je pasal satu isu, confirm akan ada isu or opinion lain dari dia.. tp aku suka, coz dia tak berlagak n membangga diri..harap2 aku akan jd mcm dia jgk.. Amin..
lecturer2 yg lain pun alhamdulillah.. dpt lecturer yg bagus..(sharing n caring).. harap2 diorg tk kecewa la aku jd anak murid diorang.. huhu.. anak murid paling pemalas...moga2 sem depan aku akan berjaya merubah diriku.. AMIN

5 comments:

Anonymous said...

congrates

Aku_lah_Fadz said...

tq.. hopefully u will join me later..

SCULLY said...

Hmmmm...for the time being...i don think so...im totaly hypnotize with my work now...kua..kua....but pray for me...so tat i will change my lazy attitude...

Anonymous said...

mmm... congrats.... wish u best of luck in all things u do... always remember kata pepatah melayu "bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah" anyway... is all depends on ur efforts.... where there is a will there will always a way.... hehehehe

Aku_lah_Fadz said...

tq kak