Wednesday, October 20, 2010

MACAM2 KeRENAH BUDAK..

Sesekali rasa stress jugak melayan kerenah budak - budak ni..Lagi la kelas belakang, yang dia tahu nak main je.. "Teacher, jom aa pi bilik sains".... kalau tak t tahu, mcm best n bagusnya budak - budak ni, tp sebenarnya nak ke sana sebab nak suruh aku bukak klip2 video.. kita ni buka juz untuk release their mind and to show them something  that new n interesting .. tp diorang lain pulak fahamannya.. nak bersuka2 je.. tetapi aku rasa salah satu sebab ilah aku sendiri kot.. what u give, u get back.. bebudak tu sebenarnya ada jugak sipi2 jelmaan aku dulu.. Hahaha... cuma yg membezakannya ialah, malas2 n main aku, tkla sampai aku tkda cita2 n azam nk jd pandai.. sian budak- budak ni... camna la aku n ak tolong..pujuk dah, marah dah, bebel lagi la.. fening2..

No comments: