Tuesday, December 21, 2010

hmmm ..

dh jejak usia 31.. pjam celik pjam celik.. rasanya mcm lom matang je lagi.. byk benda yg blum dicapai dlm hidup ni.. apa yg nkdicapai pun tak tahu.. apa2 yg berlaku, hadap aje la.. kdg2 aku terfikir, can i be somebody? somebody yg bukan aku nk org kagumm.. tp somebody yg aku sendiri akan kagum.. cthnya,, kalau la aku sehebat tun mahathir.. in term of IQ.. coz aku rasa dia antra yg bijak..n i always think that i'm smart too.. bezanya dia sgt rajin mncari ilmu n aku PEmalas.. can i be somebody like my mum.. she's d queen of my heart.. rajin , pnyabar n sgt2 penyayang.. can i be like ct nurhaliza, tk pyh blajar tinggi tp blh jgk jd jutawan.. hehe.. ni bljr tinggi, jutawan hutang je aku mmpu jd.. huhu.. apa2 pun, akhirnya aku wat kesimpulan... apa je yg berlaku ada hikmahnya.. redha je la.. what u give , u get back.. mungkin aku kena belajar utk ubah sikap.. mjdi lebih rajin n matang.. moga2 2011 akan mmbantu aku mengubah diri ke arah yg lbh baik.. Amin..

No comments: